Sammandragningar fortsättning...

Jag åkte in till förlossningen dagen efter jag skrev det förra inlägget om sammandragningarna. Tyckte det var lika bra att få det kollat ordentligt.
 
Jag ringde in på em och fick tid en timme senare. Väl där fick jag lämna urinprov och blev uppkopplad på CTG. Bebisens hjärtljud såg bra ut och jag hade sammandragningar med ca 10 minuters mellanrum. Det är väl lite för mycket egentligen.. Fick iallafall träffa en läkare ( eftr ett bra tag) som kunde konstatera att sammandragningarna inte påverkade tappen (2 cm) och att det bara var att försöka ta det lungt när dom kommer...
 
De skickade iallafall provet till labbet för att kolla UVI, har inte hört nåt så jag gissar att det inte var nåt sånt. Gissar på att det har mer med stress att göra isf..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0